Ämne: Bosch Luftvatten värme pump Skrivet av: Fredrik 2009-02-02 12:34:12
HejVåran panna rasade i dagarna och nu funderar vi på att sätta in en luftvatten värmepump... Vi har nu fått ett kanon pris men den är av märket Bosch.Nu undrar jag alltså om detta är något att ha Någon som har Bosch och kan säga hur det funkar
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Bosch Luftvatten värme pump Skrivet av: bono 2009-04-18 07:05:31
hej jag har hört att detta är exakt samma som ivt och görs i samma fabrik och har samma kompressor info från en säker källa hur mycket kostade den nyfiken har också tänkt sätta in en vatten luft pump skicka gärna info från ater säljaren mvh
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Bosch Luftvatten värme pump Skrivet av: LOS 2009-04-24 16:26:43
Hej. Jag ska har också kollat på Bosch. Återkom gärna med ditt pris. Kan vara bra att jämföra med något.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Bosch Luftvatten värme pump Skrivet av: Nisse 2009-06-11 12:08:21
Funderar också på Bosch, men skulle vilja veta hur dessa har fungerat i stugorna.Skiljer ca 20kkr mot IVT och verkar vara indentiska?
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Bosch Luftvatten värme pump Skrivet av: bs 2009-11-24 14:48:17
Bosch har köpt IVT och Autoterm, värmepumparna är identiska, kan skilja på styrkorten.
Anmäl opassande inlägg:
Ämne: Svar på Bosch Luftvatten värme pump Skrivet av: Mikael 2010-01-03 00:14:33
Det enda jag kan säga är att välj för allt i världen inte en Sanoy Co2, den drar sjukt mycket ström. Ingen besparing där